یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سیگنال نوفالو چیست : همانطور که می دانید عملیات لینک سازی تاثیرات بسیار خوبی را بر روی سئو سایت می گذارد. تصور نمایید که یک رقیب قوی در حوزه کاری تان وجود دارد و شما با وجود تمام کارها و تلاش هایی که انجام داده اید نتوانسته اید جایگاه وی را به دست آورید. سوشیال سیگنال سئوشید در اینجاست که لینک سازی می تواند به کمکتان بیاید تا رتبه رقیب را از آن خود کنید. با توجه به اهمیت بالای این موضوع، در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص انواع روش های لینک سازی صحبت کنیم:

 

انواع روش های لینک سازی

 

در بحث سئو به صورت کلی دو نوع لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی وجود دارد. در لینک سازی داخلی لینک شدن با کمک انکرتکست ها به صفحات دیگری از همان سایت صورت می گیرد. در حقیقت در لینک سازی به صورت داخلی روند کار به این صورت است که  دو یا چند صفحه متعلق به یک سایت به هم متصل می شوند.

در مدل دیگر لینک سازی که به آن لینک سازی خارجی می گویند، یک صفحه از سایت به صفحه ای از سایت دیگر متصل می شود. نکته قابل توجه آنکه که در لینک سازی خارجی آدرس صفحاتی که به هم لینک شده اند با یکدیگر متفاوت هستند.

 

سیگنال فالو چیست

 

لینک‌ ها و سیگنال های فالو به این معنا می باشند که ما می خواهیم مقداری از اعتبار صفحه ای که ما از آن لینک گرفته ایم به سایت ما منتقل شود. سوشال سیگنال به طور معمول برای داشتن لینک های فالو احتیاجی نیست که اقدام خاصی را به انجام برسانید. تمام لینک ها در ابتدا به صورت فالو می باشند. لینک های فالو موجب منتقل شدن اعتبار از یک وب سایت به وب سایت دیگر می شوند و به همین علت باید توجه شود از سایت هایی لینک گرفته شود که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. سوشیال سیگنال لینک‌های فالو امتیاز زیادی را برای صفحه مورد نظر به دنبال داشته و می‌توانند باعث بهتر شدن وضعیت رتبه سایت در نتایج گوگل شوند.

 

سیگنال نوفالو چیست

 

در گذشته چیزی به اسم سیگنال نوفالو وجود نداشت و تمامی لینک هیی که مورد استفاده قرار می گرفتند سیگنال نوفالو چیست  به شکل فالو بودند اما پس از داغ شدن بحث سئو برخی از سئوکاران گوگل شروع به استفاده بیش از حد از لینک ها کردند. در این شرایط موتور جست و جوگر گوگل مجبور شد استراتژی جدیدی را طرح ریزی کند تا علاوه بر لینک های فالولینک های نوفالو را هم به وجود آورد تا سواستفاده هایی که از لینک های فالو می شد را به حداقل برساند و بدین ترتیب در سال 2005 لینک های نوفالو به دنیای وب اضافه شدند.

سیگنال نوفالو دقیقا برخلاف سیگنال فالو کار می کند. در این سیگنال ها و لینک‌ها به گوگل اعلام می ‌شود که هیچ اعتباری از سایتی که از آن لینک گرفته شده به سایت ما منتقل نشود. سوشیال سیگنال سئوشید توجه داشته باشید که اینکه یک لینک به شکل نوفالو درج شده باشد دلیل صددرصد و قطعی برای این نیست که گوگل نسبت به آن بی اهمیت باشد و یا اینکه تاثیر آن را به کل نادیده بگیرد، بلکه تنها ممکن است تاثیر آن نسبت به زمانی که لینک به صورت فالو درج می شود کمتر باشد.

 

تفاوت سیگنال فالو و نوفالو در چیست

 

حال که مفهوم سیگنال فالو و نوفالو را متوجه شدید بهتر است بررسی کنیم که اصولا سیگنال فالو چه فرقی با سیگنال نوفالو دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که لینک ها و سیگنال های فالو در مقایسه با لینک های نوفالو از ارزش بیشتری برخوردار بوده و به طور کلی تاثیر بیشتری نیز بر روی سئو سایت دریافت کننده لینک می گذارند. می توان گفت تقریبا اکثر لینک هایی که در یک صفحه مورد استفاده قرار می گیرد از نوع نوفالو است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.