یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

با توجه به اینکه سئو سایت و حضور در رتبه های بالای گوگل برای هر سایتی می تواند نقش یک سکوی پرتاب برای پیشرفت در اهدافش را ایفا نماید، کسب و کارهایی که دارای وب سایت می باشند باید فعالیت خود را درون شبکه های اجتماعی آغاز نمایند. در این مقاله به تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت می پردازیم. از این طریق به سئوی وب سایت خود کمک نمایند. در حال حاضر تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو بیش از پیش شده است. در حال حاضر شبکه های اجتماعی بسیاری به فعالیت مشغول بوده که هرکدامشان باتوجه به نوع کارکردشان برای مشاغل و موارد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از دکمه های به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پالس ، فیسبوک و توییتر از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در تغییر رتبه وجایگاه وب سایت شما بسیار موثر واقع خواهد شد. در ادامه شبکه هایی که بیشترین تاثیر را بر روی سئو خواهند داشت را به شما معرفی مینماییم.

 تأثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت          

 گوگل پالس با تولد در سال ۱۱۲۲ به عنوان یکی ازسردمداران محصوالت شرکت گوگل به جنگ با توئیتر و فیسبوک رفت، تا شبکه اجتماعی پر قدرت گوگل باشد. گوگل پالس به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار توانسته در چندین سال گذشته تأثیر بسزایی روی سئو سایت بگذارد و این تاثیر به نحوی است که با گذشت زمانی کمتر از یک روز شاهد نتیجه ی بسیار جالبی روی رتبه سایتتان هستید. نکته ی حائز اهمیت این است که باتوجه به اینکه گوگل پالس شبکه اجتماعی خود گوگل و زیر نظر گوگل می باشد به آن اهمیت ویژه ای خواهد شد. تاثیر بزرگترین شبکه جهانی بر روی سئوسایت! فیسبوک یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا محسوب میشود. به راحتی شما قادر هستید که صفحات تجاری و شخصی در فیسبوک بسازید و پس از آن اقدام به قرار دادن محتوا در آن بکنید. انتشار مستقیم ویدیو در فیسبوک و لینک گرفتن از یوتیوب بسیار باهمیت و تاثیرگذارمی باشد. این عمل سرعت ایندکس سایت را هم باال میبرد. تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

 تأثیر شبکه های اجتماعی درسئوسایت از جمله توئیتر

 در توییتر این قابلیت وجود دارد که مخاطبین موردعالقۀ خود را فالو یا به عبارتی دنبال نمایید و بهروزرسانیهای آنها و نیز توییتهایی را که مینویسند را در تایمالین خود مشاهده کنید و هر کاربر در توییتر میتواند اطالعات متنوعی را با سایرین به اشتراک بگذارد.

 علی الرغم تاثیر کمتر توییتر به نسبت سایر شبکه های اجتماعی با این حال کاربران بسیاری دارد و بعد از درج محتوا در صورتی که ریتوییت بالایی برایش انجام شود تاثیر خوبی روی رتبه ی سایت میگذارد.

 تأثیر Instagram بر سئو سایت یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام می باشد.

اینستاگرام بهترین ویترین و فروشگاه برای محصوالتتان می تواند واقع شود. این شبکه ی اجتماعی بیش از 0۱۱ میلیون مخاطب در سراسردنیا دارد . اینستاگرام به دلیل منتشر کردن محتوای ویدئویی جذاب و تعداد کاربران فعال زیادش، رقیب اصلی توئیتر و فیسبوک محسوب می شود.

  اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی می تواند روی سئو و سوشیال سیگنال سایت تاثیر دو چندان بذارد. لینکدین تأثیر Linkedin بر سئو سایت لینکدین یکی از بهترین شبکه های اجتماعی جهت اشتراک مقاالت و یکی از مراجع فوق العاده تخصصی در حوزه ی کسب وکار می باشد. لیندکین برای آن عده ازکسانی که در حوزه ی کسب وکار فعالیت میکنند، بسیار مفید می باشد و حتی توسط این شبکه اجتماعی عالوه بر دریافت سوشیال سیگنال برای پیدا کردن موقعیت شغلی و همکاران جدید استفاده نمایید. تأثیر لینکدین هم مانند سایر شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت بالا بوده و یک سوشیال سیگنال خوبی هم میتواند برایتان محسوب شود. تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.