یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سئو محلی چیست

 

تکنیک سوشیال سیگنال بر سئو : سئو محلی یا همان لوکال سئو شامل مجموعه روش ها و اقداماتی می باشد که تمامی صاحبان کسب و کارهای آنلاین از آن ها برای بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جست و جو انجام می دهند. توجه داشته باشید که اگر سئو محلی انجام شود، مشتریان هدف شما می‌ توانند به آسانی کسب ‌وکار شما را از طریق جست وجوی آنلاین بر اساس محدوده جغرافیایی پیدا کنند. سئو محلی مفهومی نسبتا جدید است که به تازگی در بحث بهینه سازی سایت برای گوگل مطرح شده است. سوشیال سیگنال سئوشید گوگل مکان جغرافیایی افراد و سوابق جست وجوی آن ها را در نظر گرفته و نتایج خود را براین اساس ارائه می دهد. مکان جغرافیایی کاربران به راحتی از طریق آی پی قابل تشخیص است ولی مکان جغرافیایی تجارت یا سایت شما تنها با رعایت اصولی هرچند ساده ولی مشخص تعیین می گردد. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به روبات های گوگل را سئوی محلی یا همان لوکال می نامیم.

 

تکنیک سوشیال سیگنال بر سئو سایت

 

گوگل اخیرا توجه بسیاری به جست وجوی محلی و ارائه ی نزدیک ترین و بهترین نتایج به کاربران خود داشته است، بنابراین اگر تجارت یا وب سایت شما محدوده جغرافیایی مشخص و خاصی را پوشش  می دهد، باید حتما به سئوی محلی توجه نمایید. خرید سوشیال سیگنال سئوشید به طور مثال یک آموزشگاه خیاطی که در محدوده خاصی از تهران واقع شده و فعالیت می کند و یا یک رستوران که نهایتا می تواند یک شهر را به عنوان مخاطبین هدف خود در ذهن داشته باشد می تواند از سئوی محلی برای بهبود کسب و کار خود استفاده نماید.

 

ساده ترین مثال برای این مدل از سئو برای یک رستوران در شهر شیراز، کسب جایگاه در عباراتی مانند رستوران در شیراز یا بهترین رستوران شیراز می باشد. سوشیال سیگنال به این طرییق آن دسته از افرادی که در اینترنت به دنبال یک رستوران مناسب یا جدید در شهر شیراز می گردند با شما آشنا خواهند شد. به همین منظور اولین قدم در سئوی لوکال هدف گذاری روی عباراتی است که مستقیما نام مکان، محدوده یا شهر مورد نظر شما را در خود دارند و دومین قدم قرار دادن این عبارات در فضاهایی مناسب از محتوای سایت خواهد بود.

 

اسلایدر سئو محلی گوگل چیست

 

اسلایدر گوگل یک عکس رنگی و افقی می باشد که در بالای نتایج جست و جو پدیدار می شود. اسلایدر گوگل 9 نتیجه برتر جستجوی محلی را برای شما نمایش می دهد. تمامی تصاویر نمایش داده شده در این بخش از پروفایل گوگل پلاس این مکان ها که توسط خود صاحب حساب و یا مشتریانتان بارگذاری میشوند دریافت می گردد.

 

چگونه در اسلایدر گوگل باشیم

 

این قابلیت گوگل در حال حاضر استفاده زیادی در ایران ندارد و کمتر شاهد چنین اسلایدری در نتایج جست وجوی خود هستیم. تکنیک سوشیال سیگنال بر سئو سایت دلیل این امر هم مربوط به تحریم ایران و عدم امکان ثبت نام در Local Business  گوگل می باشد. با این وجود شما قادر هستید که با رعایت اصول سئوی محلی جایگاه مناسبی در نتایج اصلی گوگل و نه اسلایدر بالای صفحه نیز کسب کنید که تاثیر بالایی بر جذب بازدیدکننده یا مشتری برای سایت خواهد داشت، تکنیک سوشیال سیگنال بر سئو لوکال روند بسیار ساده ای می باشد و لازم است که برای انجام آن زمان بگذارید. مراحل آماده سازی سایت برای حضور در اسلایدر گوگل به شرح زیر است:

  1. درخواست یک صفحه گوگل پلاس کنید و فرم مربوط به آن را به طور کامل پرکنید.
  2. عکس های با کیفیت در صفحه گوگل پلاس خود آپلود کنید.
  3. مشتریان خود را تشویق به گذاشتن نظریاتشان در صفحه گوگل پلاس خود کنید.
  4. لینک های مناسب از سایت هایی در زمینه کاری خودتان کسب کنید. این لینک ها باید با  هدف گذاری روی نام تجاری و یا برند شما باشند.
  5. خرید سوشیال سیگنال با بهترین کیفیت که باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.