شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

خدمات سئو چیست

 

تاثیر سوشیال سیگنال بر کسب و کارهای آنلاین : این روزها مفهوم سئو برای بسیاری ازکسب و کارهای آنلاین آشنا است.  رسیدن به جایگاه های برتر در صفحات گوگل برای همه یک هدف مهم است که برای رسیدن به این هدف گاها هزینه های بسیاری را صرف می کنند. هر کاری که با هدف بهبود رتبه یک سایت در صفحه نتایج جست ‌وجو انجام شود، زیرمجموعه خدمات سئو محسوب می‌ شود. سوشیال سیگنال سئوشید این کارها در سطوح مختلفی انجام می‌شوند بنابراین خدمات انواع مختلفی دارد که در ادامه قصد داریم درخصوص برخی ازآن ها صحبت نماییم

 

سئو تکنیکال با سوشیال سیگنال

 

سئو فنی یا تکنیکال، اولین مرحله از یک پروژه سئو است. در واقع سئو از همان لحظه ی طراحی وب سایت آغاز می ‌شود. اگر طراح وب سایت در خصوص سئو فنی از اطلاعات خوبی برخوردار باشد سئوی تکنیکال به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد. متخصص سئو باید در اولین مرحله ساختار سایت و کدها را بررسی کند. در سئوی تکنیکال موارد زیر انجام می شود:

  1. آنالیز و تحلیل کلی وب سایت و پیدا کردن مشکلات و ارورهای احتمالی
  2. بهینه‌ سازی تمامی کدها و تگ‌ها
  3. بررسی موارد کلی همچون نقشه وب سایت و فایل txt و …
  4. بهینه‌ سازی سرعت وب سایت و سوشیال سیگنال
  5. بررسی ریسپانسیو بودن وب سایت و در صورت نیاز راه ‌اندازی یا بهینه ‌سازی نسخه موبایلی
  6. نشانه ‌گذاری سایت با کد های اسکیما

سئو محتوا

 

پس از آنکه سئوی تکنیکال انجام شد و کلیه موارد فنی در خصوص سئوی سایت اعمال شد نوبت به سئوی محتوا می رسد. خرید سوشیال سیگنال در این سطح از خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، موارد زیر بررسی و انجام می‌شود:

  1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار آنلاین
  2. شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، انتخاب کلمات کلیدی هدف
  3. تدوین استراتژی محتوا، تقویم محتوا و مشخص کردن ساختار محتوایی صفحات هدف
  4. تولید محتوای مستمر بر اساس استراتژی تعیین‌ شده
  5. تولید محتوای متنی کاملا یونیک
  6. تدوین استراتژی لینک ‌سازی داخلی
  7. بهینه‌ سازی یا اصلاح محتوای قدیمی سایت

 

لینک‌ سازی یا لینک بیلدینگ

 

لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ در واقع یکی از مهم ترین کارها در حوزه ی سئو محسوب می شود. اگر استراتژی لینک‌ سازی مناسب نداشته باشید، احتمال این که رتبه وب سایتتان بالا رود بسیار کم خواهد بود. تاثیر سوشیال سیگنال بر کسب و کارهای آنلاین در این مرحله موارد زیر انجام می‌شوند:

  1. بررسی بک لینک‌های فعلی و حذف لینک ‌های مخرب
  2. تدوین استراتژی مناسب، شروع لینک سازی و فعالیت در سوشیال نتورک ها
  3. تدوین برنامه رپورتاژ کمپین ‌ها

سئو لوکال

 

گوگل همواره در تلاش است که بهترین نتایج را به کاربران ارائه نماید. در این راستا، موقعیت جغرافیایی کاربران را از طریق آدرس IP تشخیص می‌ دهد و بعضی از نتایج را بر اساس اطلاعات جغرافیایی نمایش می ‌دهد. حال اگر شما دارای یک کسب ‌وکار محلی  باشید، لازم است اطلاعات جغرافیایی خود را به گوگل ارائه دهید. به تمامی اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود، سئو لوکال یا محلی گفته می ‌شود. در این سطح از خدمات سئو و بهینه سازی سایت موارد زیر انجام می‌شود:

  1. ثبت موقعیت در نقشه گوگل
  2. هدف‌گذاری و استفاده از عبارت‌های محلی در سایت
  3. بررسی و مدیریت نظرات و امتیازات کاربران

 

کدام خدمات سئو برای سایت من لازم است

 

یکی از عمده سوالات صاحبان کسب و کارهای آنلاین آن است که کدام یک از خدمات سئو برای سایت من مناسب و لازم است؟ در پاسخ باید گفت که تشخیص این موضوع بر عهده ی متخصص سئو است. تاثیر سوشیال سیگنال بر کسب و کارهای آنلاین متخصص سئو پس از بررسی و آنالیز وب سایت جواب این سوال را به طور صریح و شفاف به شما اعلام خواهد کرد. البته به طور کلی این خدمات برای همه سایت های اینترنتی قابل تعریف هستند ولی در بسیاری موارد ممکن است بخش هایی از آنها قبلا توسط خود شما انجام شده باشد و دیگر نیازی به انجام آن توسط متخصص سئونباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.