یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سوشیال مارکتینگ چیست : سوشیال مارکتینگ  از گام های اساسی در زمینه دیجیتال مارکتینگ بوده  که می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشد. از این فرایند چشمگیر می توان برای افزایش جایگاه سایت در کلمات کلیدی مختلف استفاده کرد.  همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر مردم بخش زیادی از زمان خود را مشغول گردش در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک (Facebook)، توییتر (Twitter)، اینستاگرام (Instagram)، لینکدین (LinkedIn) و… هستند. به راحتی می توان از همه این شبکه های اجتماعی به عنوان یک اکشن برای بهرمندی در کسب و کار استفاده کرد.خرید سوشیال سیگنال از آژانس دیجیتال مارکتینگ مانند سئوشید یکی از سریع ترین روش ها برای دریافت اکشن های اجتماعی یا همان سوشیال سیگنال با هدف بهود رتبه بندی سایت در کلمات مختلف می باشد. خرید سوشیال سیگنال  باید به صورت طبیعی از دامنه های مختلف از جمله پینترست و فیس بوک دریافت شود تا بازدهی خود را به خوبی نشان دهد.

 

سوشیال مارکتینگ در ایجاد سیگنال های طبیعی

 

به عنوان مثال اگر شما از ربات ها برای ایجاد سیگنال های طبیعی کمک می گیرید، ممکن است که این لینک ها توسط خزنده های گوگل شناسایی شوند، ولی در صورتی که سوشیال سیگنال توسط افراد عادی ایجاد شوند، با اینکه خریداری شده اند و خلاف قوانین گوگل هستند، ولی شناسایی آنها به راحتی ممکن نیست.  در این روش در واقع شما با خرید پکیج های سوشیال سیگنال در انواع طلایی، نقره ای و برنززی، کارهایی از قبیل اشتراک گذاری، درج نظر و لایک کردن را به افراد حقیقی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند واگذار کرده و این افراد که هر کدام به شبکه های اجتماعی خود اختصاص دارند، اقدام به فعالیت های گفته شده بر روی لینک شما می کنند. مجموعه سئوشید بعد از سال ها تجربه درخشان در زمینه دیجیتال مارکتینگ مفتخر است که این پکیج های سوشیال سیگنال را بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند.

 

دادن ارزش و اعتبار به وبسایت ها

 

هدف اصلی یک موتور جستجو ، ارائه محتوای مناسب و باکیفیت به کاربران مختلف از آی پی های گوناگون می باشد. گوگل با توجه به تعداد دفعات مشاهده یک URL بر روی وبگاه ، کیفیت آن وب سایت را مورد بررسی قرار می دهد.  با افزایش ارتباطات وب سایت با رسانه های اجتماعی مختلف از جمله شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تامبلر، ربات های گوگل سیگنال های مثبتی را به سایت شما داده و از آن ها برای ارتقای رتبه وبسایت استفاده می کنند. به همین علت امروزه شبکه های اجتماعی یکی از عوامل مهم و موثر در کسب رتبه بندی در اکثر موتورهای جستجو به حساب می آیند. به مجموع لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و تعامل  یک سایت و صفحه در شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال گفته می شود. علاوه بر سوشیال سیگنال روش های دیگری برای کسب لینک در شبکه های اجتماعی  وجود دارد که قصد داریم در ادامه به آن ها بپردازیم :

 

فعالیت و ارتباطات موثر و واقعی

 

فعالیت موثر و مداوم در شبکه های اجتماعی برای کسب سوشیال سیگنال بسیار مورد توجه گوگل است.  به این منظور باید حتما در شبکه های اجتماعی متععد فعالیت دائمی داشت و صفحات معتبر ساخت و  برای اشتراک گذاری مطالب سایت از این پیج ها استفاده کرد. یکی از روش های لینکسازی قوی همین روش می باشد. تولید محتوا به طور مستمر و پیوسته اقدام یکی از این اقدامات برای بالا بردن پیج رنک صفحه اجتماعی است. منتشر کردن محتوای جذاب برای ترغیب کاربران به انجام واکنش، از عوامل مهم در کسب سوشیال سیگنال است. برای خلق محتوا باید نهایت خلاقیت به کار گرفته شود و یکی از مهم ترین فاکتورها یعنی کاربرپسند بودن برای آن مد نظر قرار داده شود.

 

برای خرید سوشیال سیگنال از شرکت های دیجیتال مارکتینگ می توانید از طریق سئوشید اقدام کنید چرا که اشتراک گذاری مطالب در صفحات معتبر انجام می گیرد و تولید محتوا به صورت طبیعی و کاملا مستمر و واقعی است. دعوت به عمل، به طور کلی در دیجیتال مارکتینگ جایگاه ویژه ای دارد. در واقع با CTA ، ما برای دریافت سوشیال سیگنال از کاربرمان به طور مستقیم درخواست یک عمل می کنیم. مثلا لایک پست ، یا اشتراک گذاری یا ریتوئیت کردن و …دعوت از کاربر برای اشتراک گذاری محتواهایتان در شبکه های اجتماعی کاملا عملی است این عمل باعث می شود تا ارتباط مناسبی با کاربران برقرار شود، این کار از جانب گوگل کاملا طبیعی است

 

بحث کمپین در شبکه های اجتماعی

 

انتشار کردن پست های جنجالی هم مثل بحث کمپین عمل می کند. قرار دادن پست های مقایسه ای بین محصولات مختلف، دادن نظرات جنجالی و … باعث افزایش درگیری کاربران با پست می شود که می توان برای اشتراگ گذاری مطالب به خوبی از آن ها استفاده کرد.  به این طریق معمولا افراد  با کامنت ، لایک ، فالو ، اشتراک گذاری نظرات و واکنش های خود را ابراز می نمایند. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم مطالبی مفید و سودمند در حوزه سوشیال سیگنال به شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.